Pašatóóóó, štůůůj!!!

Tu jsem tak jela šalinó z práce, když jsme zastavili na jisté zastávce (jako vždy). A jako vždy byli cestující při jízdě unudění, unavení, neslaní a neslaní. A jak jsme tak setrvávali nemastní a neslaní v šalině, linul se do otevřených dveří vysoký naléhavý hlásek malé holčičky:



"Pašatóóóó, pašatóóóóó! Štůj, pašatóóóó!"
Před ní se hnal malý strakatý čuník a zdrhal seč mu kratičké nožičky stačily.  Kdo by to byl věřil, že uprostřed Brna na malém zeleném palóčku sa bude honit malá tříletá holčička za malým čínským selátkem? Není tedy divu, že sa celá šalina naklonila na jednu stranu a burácela hromadným smíchem. To sa teda fakt nevidí. Snažila jsem se ty dva vyfotit mobilem, jenže v tu rozhodující chvíli holčička uklouzla v bahně, prasátkovi ujely nožičky a mě sa všecko rozmazalo.

Jo, škarohlídi mají kupodivu pravdu: Brno je prostě jen velká vesnica :-D.

7 komentářů:

  1. Ne, fakt? To jsem ještě neviděla. Asi málo jezdím do Brna :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, tak to já jednou potkala pašató, jak si vykračovalo prostředkem schodů do metra prosím, a to bez zjevného dozoru.

    OdpovědětVymazat
  3. Oj, její veličenstvo Tlupařská výsost Kriza.. .Ty stále žiješ, babo? :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Na blogu cz máme taky jedno selátko, jmenuje se Babe. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Lol. Já potkala zatím jenom prasátko na vodítku venčené :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Sákryš, to se u nás teda nevidí XD XD

    OdpovědětVymazat
  7. To je taková naše skoro národní vlastnost, tedy ten permanentně nasraný výraz ve tváři, zvlášť v MHD. Největší šok člověk zažije většinou po dovolené.

    S tím seletem to je příjemné zpestření, docela šupa! :-D

    OdpovědětVymazat