Kittanya (kdysi) potíračka autorských krádeží obviněna z kopírování

"Dobrý den....
..............................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................
Problém je, že vaše zneužití textu my sami pomocí naší technologie odhalíme, kolikrát dříve, než sám autor. Zneužití fotografií už odhalit neumíme a vy se tak vystavujete vysokým pokutám.

V čem je nejčastěji problém:
§  Kopírujete text z webové stránky wiki, města nebo vybrané památky, bez jejich souhlasu
§  Neuvedete zdroj, odkud text používáte (lze pouze citovat několik slov)
§  V popisku výletu kopírujete celé odstavce o památkách, bez souhlasu autora a uvedení zdroje
§  STAHUJETE ZE STRÁNEK CIZÍ FOTOGRAFIE A PŘIDÁVÁTE KE SVÝM ČLÁNKŮM!
  ..............................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................

Náš čas strávený s tímto problémem – s vaším porušováním autorského zákona po vás budeme chtít od 1.7.2011 finančně hradit, stejně tak s pokutou za porušení dobrého jména právnické osoby podle občanského zákoníku.
Věříme, že naše počínání má smysl a vy s námi budete dále pokračovat v naplnění naší myšlenky, ale bez porušování zákona.
Příjemný víkend, J.... P.......
.........................................
.........................................
........................................."

Konec  citace z emailové pošty. 
No, když jsem to četla, tak nejdřív ve mně hrklo, pak jsem dostala vztek, poté jsem se uklidnila a až pak jsem na email odepsala. Upozorňuji, že už to bylo velice slušný email. Chtěla jsem se dovědět, CO konkrétně tedy kopíruju a ODKUD. Načež mi bylo obratem panem ředitelem XXX, předsedou XXY, vyrozuměno, že mi bylo zasláno pouze info o takové skutečnosti a že se omlouvají za poněkud důraznější připomenutí. 
Tož pane řediteli a předsedo děkují Vám za upozornění, málem jste mi přivodil infarkt :-D.

2 komentáře:

  1. Noniin.. Sama Suomeksi, kiitos :)

    terveisin M

    OdpovědětVymazat
  2. Chudinka Kitannya, já bych asi něco rozbila ze vzteku. A pak bych je velice slušně poslala, tam kam slunce nesvítí.

    OdpovědětVymazat