Liebster Blog Award

Jak já ty řetězáky nesnáším.... Cirrat vymyslela dobré otázky, ale od pradávna jsem slepá ulička, takže Cirrat (možná i jiným) udělám radost a aspoň v tej slepé uličce zaparkuju (rozumějte, nepřepošlu dál, víceméně nemám komu). I když... Já to prdnu do Facebooku!!!!

LBA v mojí slepé uličce se skládá z pěti kroků:
  1. Napsat 10 věcí o sobě 
  2. Odpovědět na 10 otázek, které vymyslel ten, co vás k řetězáku přizval 
  3. Vymyslet 10 otázek pro pokračovatele 

bod 4 a 5 se ztratí hned za výfukem, pokud nenajdu aspoň někoho, kdo by pokračoval na Gsichtčuču.
4. Vymyslet 5 lidí, které člověk do tohodle zatáhne
5. Dát jim o tom vědět.

Dala jsem si dokonce záležet a našla něco o tym na Googlu. Zřejmě skončím hned uprostřed. A to už vlastně přecházím do úrovně "napsat 10 věcí o sobě".


1. Mám velkorysé cíle, ale ani jednoho pro mě důležitého jsem nedosáhla, protože jsem se ho brzo vzdala. Su člověk, který se jen tak nevzdává, ale právě to nejdůležitější mně ujelo před frňákem předchozím rychlíkem.

2. Tvrdohlavost a přesvědčení o své pravdě jsem zdědila po matčině linii. Na rozdíl od ní a babičky umím uznat svou chybu a svůj omyl. Nerada, ale umím.

3. Vypadám jako bych do pěti neuměla napočítat, ale su mstivý člověk. Kdo mě jednou nasere nebo pokoří, má to u mě navždy schované. Pamatuji si déle než sloni a vyloženě se těším, až to vytáhnu ze tmy. Udělám to pokaždé, kdykoli k tomu bude bolavá příležitost.

4. Práce se nebojím. Jakoukoli byť sebepodřadnější práci dělám tak, abych o ní mohla říct: "To je moja práca." Co se týče životních příležitostí, jsem líná se jich chytit a proto dělám tu podřadnou prácu.

5. Uznávám autority. Ale jakmile autorita udělá kravinu a ztratí důstojnost nebo se mnou má tendenci zamést, nemám problém ji poslat na tvrdo do prdele. A později toho nelituju. To mám pravděpodobně po babičce.

6. Zní to ohraně, obzvlášť když se to objevilo už u Cirrat. Ale nesnáším lidi. Zastávám názor Dr. House, že "Lidi lžou." Ale já k tomu ještě dodávám, že "jsou to svině". Stejně jako ona jsem všechny své profese měla založené na jednání s nimi i přesto, že jsem šla dělat veterinu.

7. Když nevím, jak něco nebo někoho pojmenovat, tak si slovo vymyslím. Zajímavé je, že hned všichni ví, o čem mluvím.

8. Nikdy nebudu protahovat jako Středočeši. Nikdy! Su z Moravy.

9. Nejsu drsňačka, neustále dávám lidem šanci a v jádru su velmi dobrý a empatický člověk. Jednou ty lidi ale stejně pošlu do prdele.

10. Nesnáším antiseptickou čistotu, ale nesnesu posratý hajzl a chaos tam kde žiju. Mám svůj pracovní bordel mnohdy i sedm dní v týdnu, ale jednou mi rupne v bedně a udělám si "Letecký den". Všechno vyházím, něco vyhodím a zbytek urovnám, zároveň všechno vyčistím. Maminka si myslela, že to mám za trest, ale já se na to podvědomě těšila. Ráda si dělám pořádek u sebe doma i v životě. Mám ráda, když věci mají své místo. Moje babička je hotová domácí GPS navigace. Když mě pro něco pošle, dá mi přesné indicie a souřadnice.
"Jdi ke mě do pokoje, ve skříni na druhé polici vedle krabičky od bot je pixla kakaa a v ní je..."

A Cirrat sa ptá:

  1. Jakou frázi opravdu bytostně nesnášíte? Jak se vám zprotivila? Souvisí s tím nějaká historka?
"Moc mladá na to, aby..." Odmalička mi všichni vštěpují, jak krátký je můj věk na to, abych něco znala, něco poznala, něco věděla, něco zažila, ... Brala jsem to sportovně i tehdy, kdy ten člověk tvrdil nebetyčnou blbost nebo lhal. Prostě až dorostu, tak... Avšak od té doby, co pracuju ve zverimexu, tuto frázu skutečně bytostně nesnáším. To dycky přijde nějaké stréc: "Víte, já pěstuju rybičky od té doby, co jste ještě ani nebyla na světě." A přitom ryby nechová, ale pěstuje a v akváriu má závojnatky s pavíma okama, dvěma neonkama a s parmičkama.


2. Nejoblíbenější denní doba? Daří se vám často užít si ji?
Je to určitě noc. Častokrát jako studentka jsem byla dlouho do noci, vlastně až do časného rána, vzhůru a přes den se válela v posteli. Večer mám i nejvíc energie, nejvíce elánu a nejvíce si odpočinu. Doma si nechávám pokud možno šero nebo úplnou tmu. I na záchod chodím po tmě. Naopak nesnáším, když mě ráno nebudí sluníčko, je tma a prší. V poslední době si svůj volný čas díky své lenosti neužívám tak, jak bych chtěla a mohla. Taky miluju bouřky a fascinují mě blesky. Ty si užívám pokaždé.


3. Byli byste ochotní stát se cyborgem? Kde je pro vás hranice?
Určitě by mě lákalo mít nějakou nelidskou vlastnost, třeba regeneraci, ale kyborgem bych být nechtěla. Kyborgové mají totiž část nebo celou vůli většinou potlačenou a já ráda hraji sama za sebe. Lepší otázkou ale je, jestli bych nechtěla být chimérou? Jo chtěla a v tomto směru mám bujnou fantazii. Chtěla bych mít křídla a letět, chtěla bych dýchat pod vodou a taky bych chtěla mít výborný zrak.


4. Pěstujete si klon, který se má stát vaším náhradním tělem, až to vaše vlastní bude moc staré. Ale zjistíte, že má vlastní vzpomínky a myšlenky. Když tělo převezmete, jeho mysl přestane existovat, přepíše ho vaše vlastní. Uděláte to nebo ne? Je to pro vás vražda? A proč?
Udělám. Když už jsem si dala práci si vyrobit klon z nějakého důvodu, využila bych toho a zároveň bych se snažila žít jinak. V minulosti uděláme nějaké chyby, řekneme, co říct nechceme a neřekneme co bychom říct chtěli, uděláme to, co nechceme a neuděláme to, co jsme udělat chtěli. A rozhodně bych byla větší hajzl. Brala bych to jako druhou šanci a takový zázrak se musí využít. A že je to vražda? Asi jo. V tu chvíli je to ale můj klon a byl k něčemu předurčen. Litovat pak toho je zbytečné, to jsem si ten klon nemusela tvořit.


5. Představte si, že je naše země ve válce a každý člověk má za povinnost nějak pomáhat armádě. Můžete si ale vybrat jak. Jaká bude vaše forma pomoci a proč?
Já su rozhodně pro záškodnictví nebo jako sniper. Důležitá činnost v pozadí, která se následně projeví. Takovéto nic, nic a BUM! A někde na bezpečném místě se ušklíbnout, ukázat fakáče a říct si "a je to, zmrdi"


6. Přejedli nebo přepili jste se něčeho tak, že jste danou potravinu pak nějakou dobu nemohli ani cítit? Je s tím spojená nějaká historka?
Jednou nás coby středoškoláky na exkurzi zavřeli ve skladišti gumových medvídků, kyselých žížal, ovocných bonbonků a dalšího želé. Mohli jsme si sežrat co jsme chtěli a kolik jsme toho chtěli, ovšem nic vynést. A jako typičtí Češi jsme si do huby ládovali plné hrstě. Většině lidí pak bylo dost zle. Jenže já jsem neměla pocit, že to nemožu ani cítit. Gumídky papám pořád stejně a stejně mi chutnají. Možná su prostě odolnější. Jednou jsem se čokolády přejedla tak, že jsem sa pět dní nemohla vykadit. Ale asi to nepomohlo, sežeru tabulku čokolády jak prd. To s tím králíkem, to už je ale jiná věc. Když jsme byli u babičky na prázdninách nebo prostě jen tak, tak nám babi vždycky uvařila svíčkovou nebo knedlo-zelo a k temu králíka. Dřív nám to prý chutnalo, i když já mám teda jiné vzpomínky.  Maskovala jsem rozčuchtaný oběd tak, aby to vypadalo, že jsem skoro všechno snědla, házela jsem zbytky psovi oknem, tajně jsem nedojezené jídlo schovávala nebo vyhazovala do koše. A od tej doby nemožu králíka ani čut.


7. Máte nějaký systém na to, jak zvládat rozčilení? Jak dobře funguje?
Pořádně od plic si zanadávat a hlavně co nejvulgárněji. Když mě někdo vytočí, zajdu si do prázdné místnosti a sama se se sebou hádám a rozčiluju a jakoby řvu po tom, kdo mě naštval. To mě uspokojí natolik, že když pak vyjdu ven, tak aspoň nejsu sprostá.


8. Posloucháte právě teď nějakou hudbu? Jestli ano, jakou?
Zrovna včil běží na monitoru jakási politická debata, kterou si tam pustila moje silnější polovička. Kdyby hrála hudba, bude hrát můj nejoblíbenější mix skladeb. Nejčastěji budou slyšet Two Steps From Hell,  Audio Machine, Nightwish, Faun a další.

9. Podívejte se z nejbližšího okna. Napište tři věci, které vidíte.
Pár stromů, auta,a lampa, která svíti zeleně.

10. Máte nějaké plány na dnešní večer? Myslíte si, že je dodržíte?
Mám za sebou docela náročný týden, nestihla jsem vyprat, vyžehlit, udělat úklid a poklidit si svůj pokoj. Stihla jsem enem vyprat. Zítra je taky den. Ale plánujem s kamarádkou poslední letošní grilovačku a ta sakra bude. Už mám aj nakoupené sýry, budu je nakládat.

Vybrala jsem si pět lidí, kteří budou pokračovat na Facebooku. Jsou to Agrrrrrrrrr (nevím, kolik těch R tam napsat, tak píšu hodně), protože mě zaujala na Efrrítend akci po Klacíkovu, je to Orel, protože by mě upřímně zajímaly její odpovědi, je to Freya (protože od střední je to moja Prdelka Pacenka i když už se nevidíme), je to Verunka, páč je to soutěživý typ a já na ni nezapomněla a v poslední řadě je to Riv, protože když už jsme spolu spaly ve stanu, tak bych o ní mohla vědět víc.

1. Kdybyste byly nuceny okamžitě opustit Zemi a odletět na jinou planetu, kterou věc byste si s sebou prostě musely vzít jako památku na Zemi?
2. Kdybyste byly ředitelkou zoologické zahrady, jakou hlavní atrakci byste v ní měly?
3. Jaký typ lidí absolutně nesnášíte a pokaždé, když je vidíte, se vám otvírá kudla v kapse?
4. Vzpomeňte si na tři věci, které jste v životě nestihly udělat nebo zařídit.
5. Kdo je pro vás člověk, který vás nejvíce v životě ovlivnil?
6. Jak poznáte, že lidi lžou?
7. Kdybyste uměly číst myšlenky, co byste nejčastěji v myslích ostatních hledaly?
8. Jaká tři nejzajímavější nebo nejkrásnější místa jste v minulosti navštívily?
9. Kdybyste si mohly vybrat nějakou nelidskou vlastnost od jiných žijících bytostí, která by to byla a proč?
10. Když vám někdo ublíží, jak mu to vrátíte?

Žádné komentáře:

Okomentovat